[media_details]

July 1, 2009

cheltuieli de publicitate online in Europa [2008]

Filed under: advertising,europa,web — iann @ 7:33 am

online advertising expeditures 2008 2007

– 12.9 miliarde euro valoarea publicitatii online in Europa in 2008 potrivit IAB Europe, care realizeaza studiul pan-european impreuna cu firma de audit si consultanta PWC
– crestere de 20% fata de 2007 [10.6 miliarde euro]; in 2006 valoarea a fost de 7.2 miliarde euro
– comparatie SUA- UE: 2008 – 16,6 miliarde euro vs 12,9 miliarde euro; 2007: 15 vs 10,6
– share of formats : Search 5.6 miliarde [43%], Display: 3.8 miliarde [29%], Classifieds: 3.3 miliarde [26%], Email: 0,2 miliarde [2%]
– Romania e la nivelul Sloveniei, face de 2 ori mai putin decat Grecia, de 4 ori mai putin decat Ungaria si de 10 ori mai putin decat Polonia [care are si cea mai mare crestere procentuala de 60%]

Advertisements

5 Comments »

  1. Ai pe undeva cifrele cu cheltuielile de publicitate TOTALE (indiferent de mediu: TV+radio+print+internet+outdoor)? πŸ˜‰

    Comment by Sorin — July 1, 2009 @ 10:37 am | Reply

  2. […] via Iann: “Romania e la nivelul Sloveniei, face de 2 ori mai putin decat Grecia, de 4 ori mai putin decat Ungaria si de 10 ori mai putin decat Polonia [care are si cea mai mare crestere procentuala de 60%]” […]

    Pingback by Cum stam, ca volum de publicitate online, in Europa | Ionut Oprea — July 1, 2009 @ 10:41 am | Reply

  3. […] Iann publica pe blogul sau o evolutie a publicitatii online in ultimii 2 ani (aici) […]

    Pingback by Cum a evoluat publicitatea online in ultimii 2 ani | Gusti Roman — July 1, 2009 @ 11:16 am | Reply

  4. Daca ne situam aici in ce priveste publicitatea online, in mare parte se datoreaza modului alambicat de a prezenta catre potentialii consumatori, beneficiile si eficienta publicitatii online. La nivel de companii mari accesul firmelor mici este practic zero deoarece in majoritatea cazurilor lucreaza cu echipe proprii,folosind retete deja consacrate in alte state. In ce priveste consumatorii mici apeleaza cu greu la mediul online din lipsa unei culturi minime in domeniu, tratand cu indiferenta de multe ori eforturile unui web marketer.Cu toate astea ma bucura momentul in care descopar prieteni vechi paraleli cu fenomenul IT sau internet, ca isi rup degetele in tastatura cautand pe Google produse necesare companiei lui, dar care nu gandesc nici o clipa ca acolo sus in head of list poate apare promovata si munca lui.
    Viata e frumoasa.

    Comment by Simion — July 2, 2009 @ 11:08 am | Reply

  5. […] Avem nevoie sa vedem ce suntem cu adevarat si cum putem creste spre ceea ce dorim sa vedem. Cifrele ne obliga sa urmam calea […]

    Pingback by Asa sunt organizate pietele mature de publicitate - Alin Popescu — July 3, 2009 @ 2:16 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: