[media_details]

January 28, 2009

blogurile vazute din profil

Filed under: proiecte,research,romania,web — iann @ 6:33 pm

daca local se foloseste in abordari, discutii si prezentari “net influencers”, agentia Burson Marsteller ii numeste pe online opinion leaders: e-fluentials [cum citesc intr-un articol din connected marketing].
daca mainstream media e audientata la fel si pe web se merge mai departe, de data aceasta cu ultima veriga: blogurile.
deci primul studiu de audienta pe blogurile romanesti care urmareste extragerea de date sociodemografice si comportamentale despre cititorii blogurilor romanesti in general, precum si despre audienta fiecaruia din cele mai vizitate bloguri care pot fi folosite in campanii publicitare. pe langa asta se urmareste si modul de consum al unui canal de comunicare online.
studiul este facut de STANDOUT cu sprijinul si sustinerea unor oameni de cercetare si media din agentii. datele se colecteaza sfarsitul lui ianuarie pana in februarie iar primele rezultate vor fi disponibile in martie.

Advertisements

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: