ca sa transeze disputa cu Libertatea anul asta, Click arunca in joc 1 milion de euro intr-o promotie cu tichete razuibile in care incearca sa impuna si pe piata saptamanalelor nou-lansata Click pentru femei, unde probabil stiti e si Libertatea pentru femei [+ Femeia de azi, Felicia].
cum arata vanzarile pana acum [medie vanzari anuala]:
Libertatea: 225.709 [ianuarie-septembrie/ 2008], 265.188 [2007], 264.078 [2006]
Click: 125.731 [ianuarie-septembrie/ 2008], 58.215 [2007], 22.350 [2006]
In septembrie 2008 [ultima luna cu cifre disponibile] le despartea 70.000 exemplare Libertatea 219.000 iar Click 147.000.
care Libertatea da si ea tot un milion, de exemplare gratuite, din editia de miercuri 21 ianuarie in 16 pagini [fata de 32 in mod obisnuit] la implinirea a 6,000 de numere de la aparitie [20 de ani] in timp ce isi facea incalzirea cu o decupare de taloniada clasica de platit intretinerea, pana apare din nou o super-loterie. costul operatiunii il estimez undeva in jur de 20,000 euro.
…si totusi!
Comment by meseriasu — January 22, 2009 @ 12:03 pm |
femeia de azi e liderul pietei!
Comment by Theodor M. — January 23, 2009 @ 9:39 pm |
[…] acelasi subiect puteti citi si: – miza de 1 milion – primele majorari de preturi […]
Pingback by inca un milion de euro pe piata « [media_details] — January 30, 2009 @ 6:30 pm |