[media_details]

May 9, 2008

cartea de colectie revine la jurnalul

Filed under: cotidiane nationale,promotii,romania — iann @ 7:12 pm


dupa ce a incercat un experiment anul trecut cu 2-3 aparitii pe distributie de carte [peter pan// parteneriat cu nemira rao], jurnalul national revine de saptamana viitoare cu carte data impreuna cu ziarul. de data asta de segmentul food&health si un parteneriat cu editura trei curtea veche. prima aparitie din colectia “viata sanatoasa” sectiune prezenta si zilnic cred in ziar plus un supliment saptamanal este volumul “Esti ceea ce mananci” si va incepe de marti, 13 mai. oamenii par chiar ocupati cu editia de colectie si cd-ul aferent [luni], carte [marti], dvd-film [joi/ seria liceenii] si sambata cu dvd discovery. pe segmentul de carte [la cotiane] mai este prezent doar cotidianul in timp ce celelalte opteaza pentru promotii cu premii in bani [tabloidele si si ziarele de sport] sau dvd-uri cu filme [evenimentul, romania libera, gandul].

5 Comments »

  1. Eu cred ca trenul asta l-au pierdut deja. Unde mai pui ca nu par a fi carti-carti, ci carti “de consum”. Sincer, eu am inceput sa fiu selectiv si cu colectia de la Cotidianul. Citesc mai cu atentie prezentarea din ziar si nu cumpar decat daca promite sa ma intereseze. Sunt insa convins ca exista un public si pentru ghidurile astea atot-stiutoare. Insa nu cred ca mai pot tinti segmentul “quality”.

    Comment by Dan — May 9, 2008 @ 8:49 pm | Reply

  2. Prea multe suplimente. Si eu m-am cam saturat de carti, CD-uri, retete, etc. daca vreau sa citesc o carte , merg intr-o librarie.

    Comment by Petrisor Socol — May 10, 2008 @ 9:54 am | Reply

  3. Aaaa, da, n-am mai citit o carte de vreun an, de aceea sunt asa prost

    Comment by Petrisor Socol — May 10, 2008 @ 9:55 am | Reply

  4. Pentru a restabili adevarul istoric:
    1. Cartile pentru copii (printre care si Peter Pan) au fost scoase in parteneriat cu Editura RAO (si nu Nemira).
    2. Noua colectie de carte “Viata Sanatoasa” vor fi publicate nu cu Editura Trei, ci cu cei de la Curtea Veche (dupa cum se poate vedea si in coltul din dreapta jos pe coperta cartii din macheta).

    Nu-ti fac o vina din asta, probabil ar fi trebuit sa gasesti informatiile acestea intr-un comunicat oficial.

    Comment by Tudosiei — May 12, 2008 @ 10:38 am | Reply

  5. @marius: offside clar, probabil autorul era intr-o librarie cand a scris postul asta. scuze de neconcordante, multumim de tragere de maneca, indreaptat.

    Comment by dante — May 12, 2008 @ 11:26 am | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

