[media_details]

March 26, 2008

vidi venue

Filed under: lansari [re],periodice,publishing,romania — iann @ 4:57 pm

daca editura care si-a construit succesul pe integrame si cuvinte incrucisate [maxim] a crezut ca poate avea succes si cu o revista de femei [Eva], un alt publisher mititel vine si el cu o alta pana cand multinationalele lanseaza Marie Claire si In Style. G Publicatii, faimos prin titlurile de mare spectacol [saptamanalele Star, Soc si Zau], isi completeaza portofoliul cu revista de femei VENUE unde in primul numar nu stiu sa va spun exact cine e pe coperta: modelul, secretarul general al organizatiei de tineret sau fiica presedintelui, plus un pictorial si un interviu in care aflu ca vrea sa aiba doi baietei. nu insist pe subiect: layout de star mai ingrijit, clara rotescu director editorial, pret [promotional] de primul numar [aprilie] 4,9 ron, tipar Megapress.

1 Comment »

  1. Am vazut-o ieri si am vru sa mi-o cumpar, dar … titlurile sunau asa comun si fete pe care le vezi peste tot. Neahhh. In schimb, mi-am luat “Tot ce vroiai sa stii despre PR” despre care am citit tot aici 😀

    Comment by Andreea — March 29, 2008 @ 8:42 am | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

