in asteptarea scurgerii ceasurilor cand pe hartia de ziar se vor imprima graficele cu datele ultimului val SNA zic ca mai incitante sunt cele ale publisherilor cehi. daca nu le aveti insiruite inca in excel pe cele ale publicatiilor romanesti si vreti sa va faceti o impresie generala ele sunt de gasit aici. pana sa apara si comparatii, cine cum a crescut/scazut gasiti mai jos un tabel cu ultimele audiente si tiraje din cehia, unde oamenii sunt mai rapizi ca noi in sensul ca cifrele de tiraj [in cazul asta vandut] sunt déjà disponibile pe decembrie 2007 pe cand la noi abia la sfarsitul acestei lunii este deadline-ul pentru depunerea lor pe ultimul trimestru al anului trecut si mai dureaza inca doua saptamani o luna postarea pe site iar la audienta, perioada masurata este iulie-decembrie 2007, cei drept sunt jumate cat noi insa cumpara mai multe ziare.
Denik este de fapt o retea de cotidiane locale [in genul fostului Monitorul], audienta se masoara separat pe fiecare titlu si aici e cea insumata. audienta ziarelor gratuite este asa Metro: 393,000 si Metropolitní Expres 202,000 ambele editate de Mafra iar 24 hodin a lui Ringier 200,000. De notat este faptul ca Mafra a preluat recent Metro iar cele doua titluri vor fi comasate urmand sa apara sub acest nume. surse: tiraje Brat [>>], audiente GFK [>>]
Leave a Reply