in afara de promotii, click decide sa mearga si pe content asa ca de azi devine cel mai consistent tabloid in ceea ce priveste numarul de pagini [32 fata de 24 in prezent], practic doua caiete la 16 pagini. cu prilejul asta editorul avanseaza si niste cifre privind vanzarile: “in noiembrie 2007 vanzarile s-au triplat, comparativ cu noiembrie 2006 iar numarul abonatilor s-a dublat fata de noiembrie 2006”.
in noiembrie 2006, averea avea 1,500 de abonamente si 26,300 de copii vandute la taraba. desi inca nu s-a incheiat luna, potrivit declaratiilor de mai sus, inseamna ca click are 3,000 de abonamente [dublu] si vinde 78,900 [triplu] sa zicem 79,000 de copii la taraba deci un total de 82,000 exemplare vandute pe editie [mai au 18,000 pana la suta de mii anuntata].
chiar si asa a depasit evenimentul si e in zona jurnalul si ziarele de sport. pe langa asta mai vin, in goana dupa cota de piata si cu o campanie de abonare de 2 luni cu premii generoase [care amintesc de cele ale capitalului]: 3 fiat grande punto, 30 laptopuri Toshiba si 10 ceasuri tissot pentru abonamente de 6 luni la click si 3 luni la adevarul, incheiate pana pe 31 ianuarie 2007.
iata ca succesul otv-ul este duplicat si de tabloide, pe langa click si cancan avand vanzari de 50-60 de mii de exemplare pe editie.
[…] ca sa va faceti o idee despre evolutia celor doua aveti doua materiale la dispozitie: cancan cancan, dar e pe bani? si click pe vanzari […]
Pingback by referintele raman de cancan « [media_details] — January 16, 2008 @ 5:43 pm |