[media_details]

November 10, 2007

indoor advertising 2007

Filed under: advertising,events,romania — iann @ 11:15 am

se pare ca 2007 este anul consolidarilor branselor din industria de comunicare. dupa Uniunea Agentiilor de Media din Romania [>>] si Account Planning Group vine randul si jucatorilor din indoor sa se aseze la aceeasi masa pentru a-si gasi interesele comune si a le fructifica impreuna in cadrul intitulatului prim eveniment de indoor advertising din romania. asa ca daca joi, 15 noiembrie, aveti drum prin cluj puteti sa ii gasiti la hotel City Plaza: Brand Management, Elevate, Indoor Media, Oops Media, Monopoly Media, Salon Style si Spotlite etc. se discuta despre cum a evoluat publicitatea indoor, cum se masoara audienta, ce campanii neconventionale s-au derulat si cum se poate dezvolta acest business in conditiile in care numarul unitatilor HoReCa, hypermarketuri, cladiri de birouri si mall-uri este in expansiune. detalii gasiti pe blogul evenimentului. daca cineva va scrie de la fata locului poate anunta din timp ca sa fim cu ochii pe el/ea.

6 Comments »

  1. E clar ca depasim atitudinea “eu impotriva tuturor” sau “dupa mine potopul”, si cred ca acest lucru are la baza mai multi factori. Simt ca incepe si in media acest trend de deschidere, si poate fi semnalul ca brand-urile si oamenii fac un pas inainte. E drept, sunt entitati si entitati, mentalitatile nu evolueaza in acealasi timp peste tot. Si cred ca, pana al urma, lucrurile atarna foarte greu de cei care conduc entitatile respective.

    Comment by Alexandru Raducanu — November 10, 2007 @ 5:14 pm | Reply

  2. Da, confirm si eu deschiderea firmelor de indoor in a-si uni fortele pentru o industrie mai profesionista si cu o vizibilitate mai mare. Sper doar sa avem cat mai multe rezultate concrete in perioada urmatoare…

    Comment by Tudor — November 10, 2007 @ 7:27 pm | Reply

  3. foarte tare. ce se intampla e normal, ar fi trebuit sa se intample demult, insa e mai bine mai devreme decat mai tarziu.

    asocierea in grupari profesionale duce la cresterea standardului intregii industrii, asa ca nu poate sa fie decat de bine. numai sa se inteleaga…

    Comment by keffie — November 10, 2007 @ 11:12 pm | Reply

  4. E de bine pentru industrie si mi-ar placea sa ajung pe-acolo. Mie mi-a povestit despre treaba asta Mircea Toma, la un interviu pe care i l-am luat in august, in Vama Veche. Insa nu stia exact cand se va materializa tot, iar eu credeam ca e mai mult o idee indepartata. Bravo lor!

    Comment by Simina Mistreanu — November 11, 2007 @ 2:46 am | Reply

  5. Simina,
    Ai fi surprinsa sa afli ca ai contribuit si tu la apropierea acestei idei. Cu Mircea am vorbit prin primavara despre aceasta initiativa dupa care a ramas putin in aer. Cand am aflat de la tine (tot in discutiile pentru un interviu cu Elevate) ca Mircea e inca preocupat de subiect l-am sunat si am inceput sa trecem la fapte…

    Comment by Tudor — November 13, 2007 @ 3:41 am | Reply

  6. […] Tudor Maxim – Elevate, Anca Baniţă – Elevate, Sugarbomb.wordpress.com, Andrei Crivat, Bobby Voicu, Iann Explore posts in the same categories: […]

    Pingback by Promovare în desfăşurare « Primul eveniment de indoor advertising din Romania — November 13, 2007 @ 12:56 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

