[media_details]

November 7, 2007

o data pe an ies la lumina

Filed under: events,public relations,romania — iann @ 7:52 pm

zero_launch_mccann-pr.jpg

mi-a iesit complet din cap [desi o trecusem la evenimente] si aseara imi pare rau ca nu am ajuns la premierea PR Award. castigatorii ii gasiti aici // pleon graffiti – agentia anului //ziua barbatului si bergenbier se impune si aici cu un gold. ca am ceva date despre ea vreau sa mentionez campania de lansare a coca-cola zero facuta de mccann pr [care a luat un silver la campanii comerciale] unde oamenii nu s-au concentrat doar pe comunicarea media [cu o zi inainte de lansare, agentia a umplut toate cosurile de gunoi din centrul Capitalei cu sticle goale de cola zero]. sper ca au vorbit si cu companiile de salubritate sa ia cosurile pline dupa 🙂 si poate mai scriu si ei mai des pe blog.

4 Comments »

  1. neconventional….dar a trecut cam neobservata la momentul respectiv…se fac si la astea “ghost”-uri:)?

    Comment by Monica j — November 8, 2007 @ 5:13 pm | Reply

  2. @monica: e posibil sa fi trecut neobservata de catre noi insa sunt convins ca fost remarcata de oamenii care au trecut pe langa ele si le-au vazut. mi se pare dur ghost.

    Comment by iann — November 8, 2007 @ 5:17 pm | Reply

  3. retrag…
    dar macar poate stiam si noi mai devreme…dar vorba cantecului “o data pe an ies la lumina”:)

    Comment by Monica j — November 8, 2007 @ 5:22 pm | Reply

  4. corect. uite iti mai amintesc de campania de aici . am vazut in centru niste naframe negre de doliu puse pe copaci cu “ii plangem pe fratii nostri taiati” si care la fel mi se pare foarte tare.

    Comment by iann — November 8, 2007 @ 5:57 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

