[media_details]

October 31, 2007

doua initiative ale industriei de comunicare

Filed under: events,research,romania — iann @ 2:43 pm

1. Uniunea Agentiilor de Media din Romania [sub egida Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania]/ am sumarizat  trei directii principale [detalii in adevarul]:
– exprimarea preturilor media in lei/ stabilirea unui calendar al incheierii dealurilor / practici privind clientii care schimba agentiile fara sa-si achite datoriile
 – studiu privind salariile din piata /traininguri & infiintarea unei scoli de media/ dezvoltarea sistemelor de cercetare  si audienta din industrie
– extinderea studiul AdMarket si la agentiile de media/ crearea unei categorii similare la Ad’Or si Effie
nu stiu daca site-ul RAAA apartine UAPR insa e cam neglijat.

2. vreausafacmarketingonline.ro >> ARBOmedia, New Media Agency, Speed Promotion si Hotnews.ro, IQads, Marketeer.ro se mobilizeaza pentru ca au nevoie de oameni pregatiti care vor sa faca marketing online [desi nu au experienta pe domeniul acesta]. detalii >> iqads, alin zainescu

in ambele cazuri iann ar fi bucuros sa isi sharuiasca cunostiintele.

Advertisements

1 Comment »

  1. […] consolidarilor branselor din industria de comunicare. dupa Uniunea Agentiilor de Media din Romania [>>] si Account Planning Group vine randul si jucatorilor din indoor sa se aseze la aceeasi masa pentru […]

    Pingback by indoor advertising 2007 « iann — November 10, 2007 @ 11:15 am | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: