[media_details]

October 30, 2007

prevention si ea pe piata

Filed under: products,romania — iann @ 7:26 pm

prevention_coperta_romana_nr-1.jpg

COPERTILE LE PUTETI VEDEA pe FRONTCOVER.RO >>

______________________________________________________________________________ 

Liberis ii da drumul pe piata primului numar al revistei prevention [coperta noiembrie], la un pret de 5,4 ron, aparitie lunara, cu un tiraj anuntat de 40,000 exemplare, 160 de pagini, format pocket. redactor-sef: Dorina Slaveanu. slogan: fii desteapta, traieste sanatos. sectiuni: health, beauty, fitness, nutrition, mind, relations. editia americana s-a lansat in 1950 iar editorialul semnaleaza ca revista a fost votata de medici si farmacisti ca cea mai credibila sursa de informatii pentru un stil de viata sanatos. Liberis mai are in portofoliu si glamour [pocket/ 4,9 ron].

16 Comments »

  1. Numarul 1 e pe piata, pe tarabe.

    Comment by Cat — October 31, 2007 @ 1:04 pm | Reply

  2. @cat: asta zic si eu in text, plus ca ai si coperta 🙂

    Comment by iann — October 31, 2007 @ 1:07 pm | Reply

  3. asteptam de mult revista aceasta pe piata romaneasca. eu o cumparam din grecia si cand am plecat de acolo regretam faptul ca nu voi mai putea sa cumpar revista. mult succes!

    Comment by CARMEN — November 5, 2007 @ 11:51 am | Reply

  4. Si am citit revista asta pe afara, stie cineva daca se fac abonamente, cum , unde si care e metoda de plata?

    Comment by anka — November 7, 2007 @ 3:02 pm | Reply

  5. Super!!! Abia astept sa cumpar aceasta revista. Succes.

    Comment by Ella — November 15, 2007 @ 8:49 pm | Reply

  6. […] – cotidian financiar + revista glossy de la Intact – in style si ok, urmatoarele titluri attica – prevention si ea pe piata – psychologies pe […]

    Pingback by revista Eve si ea pe piata « [media_details] — November 27, 2007 @ 1:00 pm | Reply

  7. Ziceti-mi si mie adresa pe care se poate vizualiza revista.

    Comment by coris — December 22, 2007 @ 1:03 pm | Reply

  8. @coris: pentru moment revista nu are site-ul disponibil asa ca va trebui sa iei editia tiparita.

    Comment by iann — December 22, 2007 @ 2:11 pm | Reply

  9. COPERTILE LE PUTETI GASI PE FRONTCOVER.RO

    Comment by iann — February 12, 2008 @ 8:28 pm | Reply

  10. Sunt foarte dezamagita de nr-ul din luna iulie! Cica iti da cadou un instrument pt manichiura…..te incanta ideea, ajungi acasa si nu-l poti folosi!!!!! Pt ca cine stie de la ce lot respins este luat. Pila pt unghii nu se potriveste!!!!
    Sunt complet dezamagita, caci nu credeam ca se pot face asa marsavii!!!! Nu in ideea ca am dat banii pe revista, dar ca se folosesc de asemenea porcarii….cumparam revista si fara cadou….

    Comment by Andreea Andronic — August 10, 2008 @ 9:48 am | Reply

  11. pot sa spun ca la mine in oras am cautat peste tot revista cu setul de manichiura, dar pretutindeni este fara set. mi’as dori sa il gasesc, dar nu e.

    Comment by mihaela — August 11, 2008 @ 1:15 pm | Reply

  12. Eu mi-am luat revista din Farmacia Centrofarm. Dar chiar sunt curioasa daca la tine va functiona setul….

    Comment by Andreea Andronic — August 13, 2008 @ 10:25 am | Reply

  13. unele seturi de manichiura de la Prevention merg, altele nu … cred ca e dupa noroc.
    (Poate ca unele capete trebuie fortate putin sa intre in maner …)

    Comment by Mihaela — September 12, 2008 @ 12:15 pm | Reply

  14. este cea mai interesanta revista pe care o poate cumpara cineva
    plina de informatii noi si captivante

    Comment by akldfj — September 30, 2008 @ 1:42 pm | Reply

  15. Mie imi place spotul de la radio..
    E tare de tot..au luat aia din dictionarul medical niste termeni cu hipo si hiper si gata astea sunt pronlemele femeii moderne.
    Cea mai mare e hipercredulitatea si hiperimitatia..credeti-ma

    Comment by Mircea — February 27, 2009 @ 9:49 pm | Reply

  16. Nu gasesc PREVENTION de feb 2010 nicaieri. Stiam ca apare pe 23ian. Oare si-a schimbat data aparitiei?

    Comment by Lori — January 25, 2010 @ 2:13 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

