[media_details]

October 12, 2007

toamna se aduna cititorii [2]

Filed under: cotidiane nationale,promotii,romania — iann @ 6:36 pm

Libertatea – promotia 7 magic cu premii de maxim 120,000 euro, taloane razuibile inserate in editiile de vineri si duminica timp de 8 saptamani
Jurnalul National – joia are un nou supliment, de stiinta si tehnica [descoperiri], alaturi de care distribuie si un DVD marca Discovery Channel [cost 4 ron] si muta suplimentul de bucatarie  casa si gradina, sambata
Evenimentul Zilei – in sfarsit misca ceva si da si el tot DVD-uri, miercuri, cu filme de Oscar, la 5 ron. isi promoveaza aceasta actiune si la chioscurile de ziare cu people-stoppere
Romania Libera – au oferta de abonare in care e inclusa o polita de asigurare pentru locuinta [la abonamentele de 6 si 12 luni] si mai au o promotie interesanta la regelebursei.ro care te trimite in romaniafinanciara.ro unde pe baza unui abonament de 6 luni te poti inscrie la joc virtual bursier care are ca premii 50,000 euro, 3 mazda.
Gandul – campanie de imagine pentru relansare fara spoturi pe tv insa si cu spoturi si in afara grupului [adica in afara de infopro si profm au mai avut spoturi pe kiss, magic si total]
Adevarul isi da mana cu Click si merg pe formula de succes a promotiei Clickmania cu premii de aproximativ 240,000 euro, in sistem de tichete razuibile, timp de 8 saptamani. interesanta e mentiune 60% din premii sunt suportate de Click si 40% de Adevarul
Cotidianul – colectiile de carti, enciclopedii si cd-uri
CanCan – are o campanie de promovare editoriala pe ProTV, OTV si B1

nu am mai pus ziare de sport

Advertisements

10 Comments »

  1. cmon, a inceput si evzul cu dvduri 🙂
    e bine ca le iau de la provideo 🙂

    Comment by orlando — October 12, 2007 @ 8:28 pm | Reply

  2. Si Gandul va incepe din 22 octombrie cu DVD-uri cu filme. Primul e California Dreaming si costa 2.90 lei.

    Comment by brooklyn — October 12, 2007 @ 10:21 pm | Reply

  3. Eu vreau invitatie pe site-uri de torenti.

    Sau sa faca un ziar un site de torenti si sa dea invitatii daca cumperi ziarul.

    Serios acum, cine mai da 4 RON pe DVD cand viteza de download tipica e pe la 1MB/s ? Care e probabilitatea ca filmul/documentarul pe care mi-l baga pe gat sa imi si placa?

    Comment by Olivian Breda — October 12, 2007 @ 10:30 pm | Reply

  4. @ orlando: daca altceva nu stiu sunt bune si dvd-urile. da ce mai ramane la gandul 🙂 ?
    @ brooklyn: bun asta e primul, ce urmeaza pe urma nea marin miliardar, seria lui Nicolaescu sau BD la munte si la mare 🙂 ?
    @ olivian: as putea sa te intreb cine mai da peste 20 ron pe un dvd. la 4-5-6 ron sunt chiar chilipiruri si se gasesc peste 50,000 de cumparatori care sa fie convinsi de asta 🙂 cu sau fara dc — acasa 🙂

    Comment by iann — October 14, 2007 @ 5:44 pm | Reply

  5. Salutare!
    nu stiu daca promotiile astea sunt mai fac tiraj ….tarabele sunt inca pline luni, miercuri, vineri de cotidianul…insertiile nu prea mai atrag. Si mai ales acum cand ai posibilitatea sa citesti ziarul online.

    Comment by andreea — October 15, 2007 @ 12:13 am | Reply

  6. @iann: suplimentul mutat sambata este “Jurnalul Casei mele” (care aparea joi si avea un public excelent, pe care il va regasi si sambata – deci nu ne asteptam la schimbari in profilul cititorului). Suplimentul Jurnalul de Bucatarie apare miercuri. El ramane in ziua in care a iesit de la bun inceput.
    @Olivian: As reformula exprimarea “filmul/documentarul pe care mi-l baga pe gat” si as ajunge la formula (mai potrivita) “filmul/documentarul pe care mi-l ofera…”.

    @all: O sa ma acuzati de subiectivism, din nou. Dar: JN a lansat initial o serie (cea de CD-uri) care avea si un concept… “Pornirea” a fost din content, din editorial. CD-ul care insotea editia de colectie este, de fapt, dimensiunea audio a suplimentului de luni. Iar acesta a fost elementul de succes.
    Acum, acelasi lucru se intampla joi. Documentarul este o extensie a unui supliment de stiinta/tehnica/descoperiri.
    Desigur, si JN a pus pe ziar, experimental, filme, ca ad-on-uri punctuale (si probabil ca va mai avea imediat ce vor putea fi incluse intr-o serie).
    In rest, piata a ales pista “ce fac eu sa faca toti” si ne-am trezit cu filme si cd-uri de muzica (si cine stie ce vom mai putea descoperi). Dar, in fine… fiecare cu strategia lui.
    @Orlando: da, e bine ca evz le ia de la provideo. in sfarsit, cineva ia si de la provideo… 🙂

    Comment by Tudosiei — October 15, 2007 @ 10:08 am | Reply

  7. Tudosiei, atata timp cat pentru a citi ziarul sunt OBLIGAT sa iau si un DVD, eu cred ca formularea corecta e “bagat pe gat”. Eu vreau sa citesc doar ziarul, fara a plati DVD-ul, si sa nu fiu abonat. Cum procedez?

    Comment by Olivian Breda — October 15, 2007 @ 10:52 am | Reply

  8. www. ziarulpecarevreausailcitescfara DVD.ro…

    asta ar fi o idee…

    Comment by Tudosiei — October 15, 2007 @ 10:55 am | Reply

  9. Hmm, o idee buna. 🙂

    Comment by Olivian Breda — October 15, 2007 @ 2:10 pm | Reply

  10. […] acelasi subiect puteti citi si: – toamna se aduna cititorii [2] – toamna se aduna cititorii – de prin piata adunate – cotidianul is playing again – cashmania […]

    Pingback by magice cancaniade si cashmanii respectiv filme de colectie « [media_details] — March 5, 2008 @ 8:46 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: