[media_details]

October 5, 2007

how newspapers can capitalise on web 2.0

Filed under: events,polonia,publishing,web — iann @ 5:49 pm

warsaw_inma.jpg

International Newspaper Marketing Association [INMA] a organizat pe 27 si 28 septembrie in Varsovia [Polonia] doua seminarii despre cum sa faci bani din anunturi online si cum trebuie sa mearga mix-ul print online plus cum pot profita ziarele de web 2.0. ce s-a discutat plus ce mai au de zis profesionistii din bransa gasiti pe blogul evenimentului. Lectura placuta si ne vedem la Muse.

1 Comment »

  1. Ce mi-a placut citind articolele de pe blog (la video-uri nu m-am uitat, nu pot sa ma uit la mai mult de 3 clipuri fara sa fac ceva sport in timpul ala):
    De pe blog mi-a placut foarte mult ideea sa cheltui mai mult decat ai. E o groaza a celor care te sfatuiesc, ca individ, sa nu te imprumuti sau sa te intinzi mai mult decat e plapuma, si o fantezie a celor care dau credite. Curajul de a merge pe credit. O idee ce imi suna a US.

    Utila pentru mine si ideea conform careia conteaza mai mult volumul de informatie, decat calitatea ei. (hmmm, parca comentam ceva complet diferit la un post anterior … hmmm …) 🙂

    Informatia ca in Suedia anul acesta se va ajunge la 50Euro de publicitate cheltuita pe cap de locuitor e binevenita.

    Lucrul care mi-a revoltuionat un pic ideea de jurnalism a fost ziarul “Denik” care primeste o parte insemnata de stiri de la cititori. Un fel de wikipedia. Cum ar fi daca maine as avea, in Romania, unde sa imi prezint o stire, si sa fiu platit pentru stirea respectiva, chiar cu o valoare modesta? (se zicea de max. 100E pe luna)

    Proiectul CASH mi-a adus aminte de HotNews.ro, desi HotNews e mult prea popular pentru a fi citit doar de oameni de afaceri ocupati:
    http://inma.gazeta.pl/konferencja/1,85388,4530980.html

    Alt post, alta idee. Idee de lansat site de informare care mi-a placut foarte mult: site de informare fara stiri. Inverviuri, povestiri funny, reportaje – fara stiri. Aici sunt total opusi HotNews.

    Video-urile erau gazduite de alt site si nu era usor sa navighezi printre ele. Si unii vorbeau in poloneza. 🙂

    PS: Mie mi-a fost mai de folos linkul asta:
    http://inma.gazeta.pl/konferencja/0,85388.html
    care e un link la toate mesajele blogului in limba engleza, decat linkul de la prima zi (m-am zapacit ca nu stiam cum sa mai caut si am ajuns la varianta in poloneza 😀 )

    Comment by Olivian Breda — October 7, 2007 @ 10:59 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

