[media_details]

October 5, 2007

domnia cantitatii

Filed under: romania,tutorial — iann @ 4:13 pm

business standard a publicat recent un material despre vanzarile ghidurilor TV din Romania si incep sa curga milioanele de copii tiparite, suplimente sau vanzari de sine statatoare. cifrele sunt corecte insa de neinteles ca si cand in cazul vinurilor ar conta mai mult cate tone se strang la hectar si mai putin cate sticle se vand. exista unitati de masura folosite si acceptate de diverse industrii si in cazul publishingului ar fi vanzarile medii pe luna [corect: media lunara de vanzari pe aparitie //media lunara de copii difuzate pe aparitie// tnx theo]. in campaign de septembrie in legenda unui material care analizeaza numarul de aparitii si a brandurilor de apa minerala prezente in media apar daca imi aduc bine aminte 28 de cotidiane centrale. de unde frate? 15-20 sa zicem, dar peste, mmmm? ca sa nu mai zic de o parte din comunicatori care isi ordoneaza alfabetic aparitiile in media tiparita, de parca o aparitie in azi sau cronica romana ar fi mai importanta decat una din jurnalul sau evenimentul.

Advertisements

3 Comments »

  1. Poate comunicatorii ordoneaza aparitiile in media alfabetic pentru a nu supara pe nimeni. Nu ca aprob metoda, dar cred ca asa gandesc persoanele resepctive.

    Mai important decat numarul cititorilor este cine il citeste. Si pe online e acelasi lucru. Reclamele pe blogul lui Comanescu se vand mai bine/scump decat reclamele de pe site-ul care il gazduieste, HotNews.ro.

    Comment by Olivian Breda — October 5, 2007 @ 5:12 pm | Reply

  2. am vazut si eu materialul. penibila situatie pentru ei. nu e prima oara cand se intampla asta. in primul rand ca nu e corecta fiindca este influentata de numarul de aparitii. de aceea, se iau in calcul vanzarile medii pe aparitie (ai fost pe aproape cu luna.. 🙂 )

    Comment by Theo M. — October 6, 2007 @ 2:13 am | Reply

  3. @theo: indreptat. multumesc.

    Comment by iann — October 8, 2007 @ 10:58 am | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: