divizia de publishing a grupului media pro [publimedia] vine cu trei relansari/restilizari ale unora din produsele cheie ale portofoliului.
– luni: cotidianul gandul [detalii despre schimbari aici //video// de la CTP] si ghidul tv saptamanal protv magazin [cel mai longeviv si unul din cele mai bine vandute si profitabile produse de-a lungul timpului] care are un nou design, se inalta cu 2 centimetri si isi relanseaza si site-ul.
– joi: Time Out Bucuresti care isi schimba si el frecventa de aparitie optand pentru una saptamanala, cu o distributie extinsa [ revista va merge si la abonatii Ziarului Financiar] si un nou site.
Advertisements
Multe, mult noroc! Ma intrebam, insa: relansarile raspund unor nevoi practice de lifting si refacere a designului sau sunt mai mult pretext de publicitate?
Comment by Simina Mistreanu — October 3, 2007 @ 1:36 am |
Daca ar fi sa schimb ceva la Gandul, ar fi atitudinea profund negativa, critica si suparata pe viata. Culorile ceva mai incolo.
Comment by Olivian Breda — October 3, 2007 @ 10:23 am |
@ simina, olivian: bune remarci.
simina: ma gandeam cum sa iti raspund si cred ca un silogism se preteaza aici. daca ti se pare ca locuinta in care stai e prafuita, incerci un var sau lavabila si eventual o redecorare. asa cred ca si e si la ziare. agentiile de media si clientii directi cred ca au ajuns la maturitatea de nu mai pune botul la publicatii bine desenate dar fara performante notabile de vanzari si audienta. asa ca redesenarile apar cand se vrea un nou imbold care sa faca produsul sa se vanda si mai bine, pentru ca ulterior evident sa atraga si mai multa publicitate.
Comment by iann — October 3, 2007 @ 3:00 pm |
[…] acelasi subiect puteti citi: – special interest doar online – trei intr-o saptamana – time out […]
Pingback by TimeOut devine si el lunar « [media_details] — December 12, 2008 @ 7:14 pm |