a inceput congresul iaa europe la bucuresti. daca nu sunteti in sala puteti urmari live coverage pe adplayers si la tolo [prima parte a zilei intai].
promo: poti gasi videoproiector la unicul magazin online de sapte stele din Romania –> marketonline.ro
Din lista sponsorilor:

doar cu Audi si cu Ursus pot sa zic ca au reclame ceva mai slabe.
In rest reclamele imi plac:
Coca Cola (poti sa bei Coca-Cola din orice pahar, nu conteaza), RomPetrol (Energie vie cu vocea lui Florian Pittis), Apa Nova (De ce iubim Bucurestiul), Unilver (frumusetea naturala la Dove, fetele care fac reclama la SunSilk), Cosmote (In touch with life – ceva mai slabe, totusi), Stella Artois (cu cel care da un cos de flori pe o halba de bere), P&G (reclamele destepte la Tide), Vodafone (traieste clipa, suna pana nu mori :)) ), Gmp (Basescu in 2004, apoi la referendum, si chiar si in 2000).
In opinia mea, enorma majoritate a sponsorilor au facut in trecut reclame foarte bune, si asta nu neaparat prin buget (referendum Basescu 2007).
Eu vad o legatura intre calitatea reclamelor unei companii si aprecierea acestei companii pentru publicitate. Daca faci reclame bune, o sa intelegi de ce un summit al advertising-ului e important.
Comment by Olivian Breda — September 27, 2007 @ 2:08 pm |