[media_details]

September 26, 2007

psychologies pe piata

Filed under: products,publishing,romania — iann @ 10:41 am

psychologies.JPG

edipresse as ii da drumul pe piata primului numar al revistei Psychologies [coperta octombrie] cu Monica Belluci pe front cover, la un prêt de 6,9 ron, aparitie lunara, cu un anuntat tiraj de 20,000 exemplare si 148 de pagini [din care am numarat vreo 22 de reclama]. redactor-sef: Iuliana Alexa. slogan: implineste-ti viata. sectiuni: repere [carti, muzica, cinema etc], anchete [stress, educatie, autoanaliza, psihologia muncii, sexualitate], minte si corp, dezvoltare personala plus un interviu cu belluci si un dosar de 25 de pagini despre optimism. campania de promovare a inceput in august septembrie cu distributie de pocketuri cu extrase din revista iar acum am vazut outdoor.

promo: poti gasi masina de spalat vase la unicul magazin online de sapte stele din Romania –> marketonline.ro

9 Comments »

  1. Titlul nu mi se pare mai inspirat. Pe de alta parte, “Psihologia azi” nu e o varianta mai buna.

    E interesant ca revista are un domeniu pe coperta http://www.psychologies.ro, dar acel domeniu pare neutilizat.

    Intrevad un site asemanator cu psihologia.ro, unde articolele integrale sunt disponibile abonatilor, si atat.

    PS: Poza arata ceva de genul “Optimismul se invata din octombrie”. 😀

    Comment by Olivian Breda — September 26, 2007 @ 12:02 pm | Reply

  2. @olivian: revista este o licenta a unei edituri straine si cred ca publisherii romani sunt obligati prin contract sa pastreze numele original. am vazut si eu ca inca nu au dat drumul la site insa e prematur sa ne pronuntam cum va arata.

    Comment by iann — September 26, 2007 @ 12:19 pm | Reply

  3. Pastrarea titlului frantuzesc are avantaje si dezavantaje. Eu m-am uitat de doua ori la stand, sa ma lamuresc daca e varianta romana sau e cea franceza – in conditiile in care STIAM ca se va lansa cea romana, altfel as fi trecut pe deasupra, as fi crezut ca e cea straina si nu ma obosesc sa citesc in franceza. Nu am timp sa citesc nici in romana ce mi-as dori. Avantajul e ca exista si cititoare cu fitze, la care dau bine frantuzismele, mai ales ca e o revista pentru publicul larg. Cred ca vor avea nevoie de spot radio sau TV, ca sa comunice aceast titlu si sa stie lumea dupa ce sa se uite.

    Comment by Alexandru Raducanu — September 26, 2007 @ 12:44 pm | Reply

  4. @raducu: mi-e greu sa cred ca sunt multe chioscuri vand si publicatii in alte limbi decat romana. e posibil sa aiba si radio iar ca tv te cam rupe la costuri, tu ar trebui sa stii ca esti independent 🙂

    Comment by iann — September 26, 2007 @ 4:11 pm | Reply

  5. @iann: Am indoieli ca TV-ul chiar te rupe. Asa credeam si eu, dar cand aflu nivelul investitiilor nete ale unor companii, care par omniprezente pe TV, incepe sa nu mi se mai para asa scump. In plus, Edipresse are cifra de afaceri destul de maricica, mult mai mare decat unii spenderi de advertising destul de mari. Ar putea baga mai mult in marketing.

    Comment by Alexandru Raducanu — September 26, 2007 @ 7:35 pm | Reply

  6. Revista originala Psychologies, cea in limba franceza este de foarte buna calitate.
    Locuisc in Franta si sunt abonata la aceasta revista de 3 ani. Contine articole de buna calitate, documentate si de actualitate. V-o recomand cu caldura.

    Comment by Monica — November 2, 2007 @ 11:51 am | Reply

  7. […] in aceeasi categorie puteti citi si:  – cotidian financiar + revista glossy de la Intact – in style si ok, urmatoarele titluri attica – prevention si ea pe piata – psychologies pe piata […]

    Pingback by revista Eve si ea pe piata « [media_details] — November 27, 2007 @ 1:30 pm | Reply

  8. sunt incepatoare in utilizarea net-ului si nu mai pricep nimic.dau cautare http://www.psychologies.ro si imi cere nume de utilizator si parola.Care? Ca eu nu am gasit nimic unde sa ma pot loga!Si am mai dat clik pe niste chestii(rezultate in urma cautarii)si erau pagini goale.revista am cumparat-o de la chiosc in octombrie ,in nov.n-am gasit si nici pe decembrie.De aceea am incercat pe net.Ori sunt eu prea incuiata,ori ceva nu este in regula cu site-ul.nu radeti de mine-am 40 de ani ,stau la tara si am invatat rusa la scoala,asa mai fac greseli de orografie cand e vorba de “anglicisme” si termeni “computeristi”

    Comment by janet — December 4, 2007 @ 12:55 pm | Reply

  9. @janet: stai linistita. cred ca site-ul nu a fost inca lansat. oricum tot ar fi trebuit sa scrie ca domeniul este arondat revistei si ca va disponibil la un moment dat

    Comment by iann — December 4, 2007 @ 3:49 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

