[media_details]

September 21, 2007

cateva idei

Filed under: direct marketing,proiecte,romania — iann @ 11:23 am

doua exemple de cum pot fi folosite eficent flyerele pentru a promova evenimente:
– primesc odata cu biletele de ratb si un flyer despre salonul auto SIAB. aflu ca pot sa cumpar bilet de intrare la SIAB [pacat ca nu scrie si cat costa] si cum pot ajunge acolo. o modalitate simpla si ieftina de a tinti non-driverii.
– organizatorii baby expo au vb cu directorii de crese astfel ca invitatia pentru acest eveniment ajunge din mana educatoarelor sau a copiilor direct in cea a parintilor, bonelor sau bunicilor.

pornind de la ideea cu flyerul SIAB m-am gandit de ce nu as primi unul similar din partea administratorilor fondurilor de pensii [TV-ul e totusi prea ieftin] de la chioscurile ratb. si a doua chestie: metrorexul ofera posibilitatea de advertising [37 x 29 mm] pe biletele de calatorie [am vazut cancan, autoshow, kfc etc]. merge un logo, o adresa de web, si un numar telverde. 

promo: poti gasi aragaz la unicul magazin online de sapte stele din Romania –> marketonline.ro

Advertisements

4 Comments »

  1. Mie-mi place ideea cu flyere agatate de clanta apartamentelor. Vrand-nevrand pune mana lumea pe ele si le duce pana in casa. Si-ntre timp, poate si-arunca un ochi pe ele.

    Si daca tot am intrat aici…bine te-am gasit! 🙂

    Comment by Anca H — September 21, 2007 @ 12:18 pm | Reply

  2. Bilet de RATB… Din Romania nu am mai cumparat unul de vreo 7 ani. Mi se pare bine gandita ideea cu cei care nu sunt soferi, pt promovarea SIAB. In sfarsit niste bani dati pe bune, in promovare.

    Comment by Alexandru Raducanu — September 21, 2007 @ 4:13 pm | Reply

  3. Salut,

    O idee de fluturas care mie personal mi s-a parut geniala si care a generat o multime de bani a fost folosita in Spania de catre un service auto. La ei sunt o multime de masini care au lovituri usoare (aripi indoite, bara zgariata, etc.) in special datorita parcarilor pe care le fac “din scurt”…Ce idee a avut service-ul auto respectiv? Lasau in parbrizul acestor masini un fluturas de promovare a service-ului care continea si o estimare de cost a reparatiei si durata acesteia… In cativa ani au ajuns retea nationala de service-uri mergand pe aceasta metoda simpla de promovare…

    Pe aceasta idee am propus acum cativa ani unui importator de anvelope un mecanism similar: un fluturas in parbriz prin care sa-i spui ca i-ai masurat adancimea santurilor la anvelope: mai puteti circula cu ele >10 000km, ar trebui schimbate urgent, etc. In plus se putea plusa si cu o oferta speciala…

    Comment by Razvan — October 21, 2007 @ 10:57 pm | Reply

  4. […] |> pe acelasi subiect puteti citi si: – cateva idei […]

    Pingback by terasa electorala « [media_details] — June 10, 2008 @ 12:22 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: