[media_details]

September 20, 2007

audienta tacuta

Filed under: events,personal,readearship — iann @ 4:13 pm

ne mai descoperim, va mai dezmortiti. am facut acest blog pentru a impartasi experienta, a pune in discutie probleme care ma preocupa si pentru a invata lucruri noi. de cele mai multe ori am senzatia ca scriu in gol insa feedback-ul vostru ma binedispune. mai facem un pas. va incurajez sa comentati. va spuneam de evenimentele importante care au loc pana la sfarsitul anului. iann pune la dispozitie o invitatie la inovatia media [prin amabilitatea Aurei Iordan/Media Management Institute]. alegerea castigatorului va fi subiectiva si se va baza pe numarul si calitatea comentariilor. sper sa mai obtin si alte invitatii la celelalte evenimente siย voi anunta asta la momentul potrivit. asa ca aratati-va la vorba!

9 Comments »

  1. zero comments really sux, I know… hai ca o sa incerc sa-ti mai las si feedback, ca de citit te citesc constant ๐Ÿ™‚

    Comment by fry — September 20, 2007 @ 4:42 pm | Reply

  2. merci brother. si reciproca e valabila [la citit].

    Comment by iann — September 20, 2007 @ 4:44 pm | Reply

  3. promit sa fiu mai vorbaret si eu. imi dau seama ca lipsa feedback-ului te poate demoraliza dar nu te opri din scris. faci bine ce faci asa ca mai da-ne timp si ne dezlegam si limbile. nu cred ca suntem putini astia de tacem pe aici. cred ca trebuie sa ai in vedere si faptul ca unele subiecte se preteaza dezbaterilor/discutiilor iar altele nu. nu ca imi gasesc scuze ๐Ÿ˜€
    spor

    Comment by gabi — September 20, 2007 @ 6:03 pm | Reply

  4. merci gabi. te astept ๐Ÿ™‚

    Comment by iann — September 20, 2007 @ 6:24 pm | Reply

  5. esti prea experimentat pentru a ma baga si eu in seama. dar sa stii ca esti in lista de revista presei a blogurilor.

    Comment by zmeura — September 21, 2007 @ 10:59 am | Reply

  6. multumesc zmeura. vroiam sa iti zic sa lasi textele dar de fapt ma gandesc ca te astept cu ele ๐Ÿ™‚

    Comment by iann — September 21, 2007 @ 11:25 am | Reply

  7. Inovatia in media e un eveniment la care imi doresc sa ajung inca de cand am aflat de el… Comentarii nu am lasat pentru ca nu aveam blog (da, am auzit si eu de blogoflenderi). Dar acum am ๐Ÿ™‚

    Comment by Simina Mistreanu — September 25, 2007 @ 3:49 am | Reply

  8. […] CRP, respectiv Facultatea de Jurnalism pentru cei care sunt inca studenti). Pasionatii de massmedia pot castiga o invitatie comentand pe blogul de specialitate […]

    Pingback by Ionut Oprea » Vine toamna, sa numaram conferintele — September 25, 2007 @ 12:37 pm | Reply

  9. […] Filed under: personal, readearship — iann @ 5:13 pm pe care am anuntat-o aici merge catre animist [simona mistreanu] cu multumiri pentru aura iordan [Media Management Institute] […]

    Pingback by invitatia la evenimentul inovatia media « iann — October 10, 2007 @ 5:13 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

