[media_details]

September 18, 2007

saptamanalele economice in campanie

Filed under: advertising,romania,saptamanale — iann @ 5:57 pm

p1030646.jpg
capital, lider de varsta si vanzari, trece printr-o serie de schimbari comunicate printr-o campanie [layoutul a fost putin primenit //vezi pagina 2 // insa nu semnificativ] si are un nou slogan “Capital. Experienta in contul tau”. business magazin are si el campanie de print, radio si outdoor. banii nostri incearca o relansare insa dupa 2 saptamani cat a ridicat pretul la 2 ron acum la noul numar trei revin la 1,5. saptamana financiara continua cu dvd-urile insa la ultimul [armani] a scazut pretul [7 ron] si urmeaza sa dea nasul.

p1030640.jpg 

campania capital vine cu print (machete in publicatiile Ringier, BMG, Sanoma si 9 publicatii regionale)/ radio (spoturi pe Europa+21, Kiss+Magic, Guerrilla, Total) si TV (Kanal D)/ online (e-banners pe site-urile trustului)/ outdoor (5 locatii in Bucuresti) asa cum declara mihaela stanculescu [director marketing la ringier/ divizia ziare de referinta evz si capital] pentru iann’s blog. campania a fost executata de agentia Brands&Bears si departamentul de marketing al Ringier. din 30 septembrie revine si Capital TV pe Kanal D. campaniei de imagine ii urmeaza o clasica abonariada in sezonul de varf [octombrie-ianuarie].

usb.jpg

laptop.jpg

binoclu1.jpg

banii nostri vorbeste de o campanie de 200,000 euro 400,000 pe print, radio, online, outdoor [mesh-uri si panotaj mobil], newslettere cu spot video, sampling in infostanduri [450 de locatii Bucuresti/ tara], business centere si aeroportul Otopeni plus ascensiuni cu balonul cu aer cald [Carrefour Militari, parcurile Tinereretului & Herastrau si DN1] prin Cristina Atanasiu, coordonator promovare publishing&events. urmeaza si aici campanie de abonare cu premii plus ghift for readers [saptamana asta au dat un cd cu softuri]

banii-nostri.jpg

Advertisements

3 Comments »

  1. In copy, nu mi se pare extraordinara niciuna dintre ele, Iann. “Experienta in contul tau” e fortat si fara vreun impact major al semnificatiei, nici “Puterea de a decide” nu ma misca, iar mita, exprimata in cadouri, bonusuri, si reduceri, cred ca functioneaza daca e valorificata cum trebuie.

    Vizual, mi se pare mult mai de impact, pe mesajul general al unei publicatii economice, si mai memorabil, binoclul Capital decat pumnul BM, la care observi abia de aproape ca tine niste betisoare, iar metafora cu trasul betzelor iar nu mi se pare potrivita pe mentalitatea autohtona.

    Nu sunt insa specialist in marketing de media asa ca tine, e doar parerea mea de consumator avizat de publicitate, si te provoc la o discutie pe tema celor sus-scrise cu ocazia asta.

    Si, inca ceva: Am citit eu bine, newslettere cu spot video? Capitolul asta ar fi interesant de urmarit ca implementare si rezultate.

    Comment by Ionut Oprea — September 19, 2007 @ 5:02 am | Reply

  2. pana sa revin eu cu un rapuns detaliat uite ce a facut ieri capital prin newsletterul evz [click ]

    Comment by iann — September 19, 2007 @ 1:47 pm | Reply

  3. termenul “mita” pentru o actiune promotionala practicata de orice business serios mi se pare cam exagerat.
    mie printurile si clipul celor de la capital mi se par ok ca impact. mult mai moderne si mai dinamice decat pare outdoor-ul de la business magazin.

    Comment by trustman — September 19, 2007 @ 9:03 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: