[media_details]

September 4, 2007

ai nostri bani

Filed under: publishing,romania,saptamanale — iann @ 5:10 pm

saptamanalul banii nostri apare cred de saptamana asta intr-o noua forma grafica, cu un nou logo si cu un nou editor. marian sultanoiu [fost mai demult redactor-sef la curentul] conduce acum editorial ziarul, inlocuindu-l pe ovidiu popica [venit de la evenimentul zilei]. tot 24 pagini + 8 supliment. se pare ca media on nu o duce foarte bine pentru ca o buna parte din echipa a migrat care incotro [business standard, money channel etc]. daily business vine si cu completari.

publicatia apare cu frecventa saptamanala din 2002 fiind prima care a incercat sa atace segmentul ocupat de Capital si, daca cifrele declarate sunt corecte, vinde la taraba cam 10,000 copii adica cam cat Capital. pe zona de abonamente a inregistrat in 2006 o scadere brusca de la 13,000 de copii la 2,300 de unde suspiciunea de bulk.

tot in zona de business, saptamana financiara a terminat promotia cu ghidurile de calatorie de la litera si s-a intors din nou la dvd-uri. saptamana trecuta a fost “lumea in era google” iar acum viziteaza cuba “in cautarea lui Fidel” alaturi de oliver stone. pretul evident 10 ron adica 3 euro.

4 Comments »

  1. Interesant e faptul că nu se mai aude nimic despre vânzarea Media On, editorul. Nici ei, nici BMG nu au reuşit un deal, în cazul al doilea am auzit că au cerut sume mult peste ceea ce doi publisheri mari erau dispuşi să ofere.

    Păcat de probleme, “Banii noştri” mi se pare de departe cel mai bun naming din presa economică românească.

    Comment by Comanescu — September 5, 2007 @ 2:06 pm | Reply

  2. numele de scena, folosit si in comunicare este “Banii nostri” pentru ca, asa cum sesizeaza unii vulturi agili, capul de ziar contine si particula ai. stiu de discutiile care il dadeau pe patriciu ca si buyer la media on. poate nu e timpul trecut, bani sunt acum si poate intre timp si proprietarul media on isi da seama ca nu are atat de multi petitori.
    am vazut ca au adus si doi oameni la marketing: un brand manager si un coordonator si sper ca sumele alocate promovarii sa nu fie la brut si sa se vada ceva din campania asta.

    Comment by iann — September 5, 2007 @ 2:13 pm | Reply

  3. Sesizam doar un anacronism. Axioma e “o publicatie de business = presa quality, deci serioasa”. A te promova sub un nume care, de fapt, nu e cel real/complet mi se pare neserios. Poate marca “banii nostri” e inregistrata de altcineva, nu stiu, nu ma pricep, dar nu ar fi trebuit sa fac totul sa obtin/cumpar totusi dreptul de folosire a marcii?
    In orice caz, am o idee de nume pt un nou cotidian de business: ZIARUL cel FINANCIAR. Cum iti suna?

    Comment by Vulturu' Agil — September 5, 2007 @ 2:58 pm | Reply

  4. […] tau”. business magazin are si el campanie de print, radio si outdoor. banii nostri incearca o relansare insa dupa 2 saptamani cat a ridicat pretul la 2 ron acum la noul numar trei revin la 1,5. saptamana […]

    Pingback by saptamanalele economice in campanie « iann — September 18, 2007 @ 6:09 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: