[media_details]

August 27, 2007

stirea e azi. analiza e maine

Filed under: publishing,romania,web — iann @ 2:57 pm

exact cum zice si orlando – tranzactia si stirea anului: trei sferturi din rompetrol au fost achizitionate de o companie din kazahstan, ceva miliarde de euro, titluri suspendate de la tranzactionare pe bursa, patriciu il depaseste in topul forbes pe tiriac, etc. nu cine a castigat la loterie sau ce a facut ganea. cotidianele economice [ziarul financiar, business standard] isi fac bine treaba. la fel si televiziunile de stiri [realitatea tv, antena 3, tmcv] plus hotnews.ro/wall-street.ro/dailybusiness.ro. dar quality-urile? uitati-va pe site-urile lor si decideti, dvs, userii [jurnalul, evenimentul, romania libera, adevarul, gandul, cotidianul]. later: distinsi cititori: ziaristul Ciutacu, proprietar de blog a fost primul care a dat aceasta stire.

10 Comments »

  1. Ce nu fac quality-urile, daca nu-s excesiv de indiscret?

    Comment by Victor Ciutacu — August 27, 2007 @ 4:07 pm | Reply

  2. victor, cand m-am uitat eu pe site-ul jurnalul [acum cateva ore], stirea nu era in primul ecran. era mai jos. acum vad ca este a doua stire de pe coloana principala. la romania libera lipsea cu desavarsire, a aparut tarziu. plus tardive informatiile despre ce se intampla pe bursa. eu cred ca asta ii intereseaza pe cititorii de quality.

    Comment by iann — August 27, 2007 @ 4:32 pm | Reply

  3. Stirea a fost de la bun inceput pe site; e drept, un pic mai jos decat ar fi fost cazul, fiindca nu pot sa le fac eu simultan pe toate.

    Comment by Victor Ciutacu — August 27, 2007 @ 4:34 pm | Reply

  4. p.s. si evz, si cotidianul, si adevarul o au in prim plan…

    Comment by Victor Ciutacu — August 27, 2007 @ 4:35 pm | Reply

  5. victor, am intrat pe site-ul vostru si stirea nu era in primul ecran. m-ai pierdut pentru ca am zburat in alta parte. la evz era. imi pare rau ca colegii tai nu tin pasul cu tine. romania libera dormea [si vorbim de al 3-lea ziar de referinta]. la adevarul, firesc sa fie pentru ca acolo m-am uitat dupa ce am vazut in rss stirile de la economice. super tare aia cu banii care vor fi investiti in fundatie 🙂

    Comment by iann — August 27, 2007 @ 4:40 pm | Reply

  6. Apropo de tinut pasul au ba, interesant ar fi de aflat cine a postat primul informatia. Sau doare tare?

    Comment by Victor Ciutacu — August 27, 2007 @ 4:48 pm | Reply

  7. distinsi cititori: blogger-ul victor ciutacu a fost primul care a dat aceasta stire. vrei sa scriu si in textul postului de mai sus? cred ca discutia era alta: cum exploateaza o oportunitate canalele media si mai putin exclusivitatea stirii.

    Comment by iann — August 27, 2007 @ 5:11 pm | Reply

  8. :)))))))))))))))))))))
    sigur ca da, cu un mic amendament: ziaristul Ciutacu, proprietar de blog, ca bloggeri sunt multi pe Planeta Palamnt. in media de azi, aproape ca nici nu mai conteaza cine se misca mai repede, ci doar cat de colorate/tabelate sunt paginile. chiar daca informatiile sunt luate de la altii…

    Comment by Victor Ciutacu — August 27, 2007 @ 5:27 pm | Reply

  9. modificat. era cumva la stire/comentariu de pe blog si un link catre materialul pe aceeasi tema din jurnalul? ca nu m-am uitat cu atentie.

    Comment by iann — August 27, 2007 @ 5:36 pm | Reply

  10. a aparut oarecum simultan, insa n-am pus si link catre JN. nu ma intreba de ce, n-am un raspuns pregatit. pur si simplu, n-am pus.

    Comment by Victor Ciutacu — August 27, 2007 @ 5:49 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

