[media_details]

August 27, 2007

reducem la noi, crestem la altii

Filed under: direct marketing,romania — iann @ 1:45 pm

in iulie, posta a decis dublarea tarifelor la trimiterile de care se leaga serviciile de direct mailing precum si triplarea pretului pentru cele infadres, fapt care a atras protestul Asociatiei Romane de Marketing Direct. cum probabil intuiti, tarifele pentru acest gen de activitati sunt duble fata de cele din Bulgaria si Serbia si cu 20-30% mai mari decat cele din Ungaria, Cehia si Slovacia. ma intreb daca cei de la ikea folosesc serviciile postei si daca da, cat platesc pentru asta sau au optat pentru drop mail printr-o firma specializata. oricum raspunsul pentru decizia de majorare il aflam astazi: comisionul platit postei pentru distribuirea pensiilor va fi redus de la 1,3% la 0,7% din suma totala a banilor virati iar daca nu accepta guvernul ar putea selecta, prin licitatie publica, alti operatori.

Advertisements

2 Comments »

  1. Din cate stiu este firma de drop mail.

    Comment by BP — August 28, 2007 @ 12:54 am | Reply

  2. si eu cred ca folosesc o firma de direct marketing pentru ca se axeaza pe bucuresti si orasele apropiate [Pitesti, Ploiesti, Targoviste, Urziceni]. oricum sunt 860,000 de cataloage pentru care platesc [design, print si distributie] 1,3 milioane euro.

    Comment by iann — August 28, 2007 @ 10:35 am | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: