[media_details]

July 17, 2007

interamerican, like a vodafone?

Filed under: advertising,events,romania — iann @ 5:31 pm

interamerican-rolling-stones.jpg

mie mi se pare ca au speculat corect o oportunitate. ad-ul de mai sus a aparut in Jurnal National si Ziarul Financiar, ca si supracoperta. desi am crezut initial ca e o macheta vodafone, mi-a ramas totusi in cap ca e o actiune interamerican. discutii pe tema la zoso si la manafu.

interamerican-rolling-stones-back.jpg

Advertisements

9 Comments »

  1. Era plin de flyere cu acelasi layout la concert.
    Mie mi-a placut idea si mi s-a parut inteligent modul in care a fost speculat momentul!

    Bravo lor!

    Comment by Monica J — July 18, 2007 @ 10:47 am | Reply

  2. am vazut si eu flyerele aseara si am vazut ad-ul si in editiile de azi ale ziarelor deci campania continua. si mie mi se pare ca au procedat corect iar daca stau si ma gandesc rosu mai e si la coca-cola dar si la zapp πŸ™‚

    Comment by iann — July 18, 2007 @ 11:29 am | Reply

  3. e lasa, zapp si cola…si cum mai ziceau altii ca se face pana la urma tot awareness la vodafone…io cred ca interamericam a avut curaj…si lumea cred ca apreciaza curajul…

    mesajul a fost bine construit, de context au profitat perfect.

    bravo lor!

    Comment by Monica J — July 18, 2007 @ 5:29 pm | Reply

  4. Eu unul zic ca ideea e super si sper sa fie bine legata in continuare. Plictisindu-ma de oameni batrani si tristi care povestesc ce grea e batranetea sau la polul opus de bunici care cumpara biciclete am apreciat iesirea din tipar si modul in care au speculat momentul. problema culorii …pura coincidenta. Ideea mai mult decat curajoasa..si curajul se rasplateste.

    Comment by maha — July 19, 2007 @ 9:05 am | Reply

  5. De unde ai pozele la rezolutia asta? pe blog Zoso & Floflo erau niste fotografii dupa ziare… tu pare ca ai ceva mai mult decat scanat… veun mail “ratacit”??? πŸ˜€

    Comment by Chris — July 19, 2007 @ 7:00 pm | Reply

  6. tot eu… πŸ™‚ De unde si pana unde rosu = Vodafone??? Daca nu ma insel, sunt MILIOANE de feluri de rosu… a inregistrat la OSIM Vodafone vreun rosu? LOL
    Uite, PSD parca sunt “rosii”, ca si comunistii… steagul turcesc e rosu… da… si ala chinezesc.
    De ce va duce cu gandul la Vodafonee si nu la noile masini de teren “made in china”. πŸ™‚
    … a ajuns vodafone sa aiba monopol pe culoarea rosie… ma intreb daca aia de la PD au telefoane pe orange… :p

    Comment by Chris — July 19, 2007 @ 7:04 pm | Reply

  7. @chris: nu era vb de faptul ca vodafone a confiscat rosul ci ca interamerican a dat drumul la o campanie chiar in ziua concertului folosind un element [chitara] si rolling stones in conditiile in care vodafone a fost sponsor exclusiv. asa cum spun si oamenii de mai sus, interamerican a avut curaj, a profitat de o oportunitate.
    are vreo relevanta de unde am ad-urile?

    Comment by iann — July 19, 2007 @ 7:23 pm | Reply

  8. logo-ul interamerican este rosu asa ca nu vad de ce atata mirare ca au folosit fonturi rosii si o chitara de aceeasi culoare.
    din cate am inteles fluturasii au fost impartiti in afara stadionului. deci nu consider ca a fost unfair si ca s-au bagat peste vodafone.

    Comment by maria — July 20, 2007 @ 12:09 am | Reply

  9. Comentam – asta e bine pentru ca inseamna ca suntem liberi sa ne afisam opiniile. Dar atentie – opinia poate sa vina din partea unui consumator si atunci vedem cum/cat si ce s-a inteles din mesajul ce s-a dorit transmis sau din partea unui profesionist care vede dincolo de sticla/hartie/audio sau orice alta forma de comunicare inclusa intr-o campanie. Pana aici e bine – dar ce ne facem cu pseudospecialistii adica cei dintre noi care in loc sa-si recunoasca statutul de consumator se erijeaza in super cunoscatori in ale marketingului si incep sa abereze de te doare capul. Ma intreb eu cand o sa terminam cu “Noi le cunoastem pe toate”. Eu respect o ideea buna – asa cum este ideea celor de la Interamerican. mai mult – am apetit de consumator si ma bucur ca pot sa primesc si altfel informatia despre o miscare serioasa din piata asigurarilor (miscare ce are in mod cert un iz social) decat vesnicele aparitii mirifice desprinse din basme cu mosi potenti sau babe sexoase ori cu batrani amarati care-si povestesc neajunsurile ( partea asta o cunoastem cu totii si e atat de reala incat nu trebuie sa o mai subliniem). Concluzia mea este simpla – Interamerican a spart un tipar – BRAVO. Daca asta deranjeaza inseamna ca mostenirea – transmisa genetic – a unor vremuri urate si din fericire apuse este atat de puternica incat nu reusim sa intelegem ce inseamna un mediu competitional si mai mult nu intelegem ca intr-un astfel de mediu exista varfuri. Felicitari Interamerican cu sigla voastra rosie cu tot.

    Comment by maha — July 20, 2007 @ 8:58 am | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: