[media_details]

June 4, 2007

triburi si rituri urbane

Filed under: personal — iann @ 5:45 am

urb1.jpg 

cativa din noul val de bastinasi ai metropolei gri au ocupat pasnic, inteligent, si cu voie de la autoritati, o poteca din centru, asta in timp ce la rostock activistii antiglobalizare manifestau zgomotos iar pe la ecranele cutiilor tv se mai discuta cazul de amor elev-profesoara.

pe strada arthur verona incepea insa “street delivery” (verona asta parca e din biserica anglicana, colt cu trocadero si pana in carturesti colt cu cinema patria). m-am alaturat sambata acestui trib, am evitat discret sa fiu curatat de apa care tasnea din pistoale, am pascut din cei 1 metru si ceva de verdeata ce inca mi se mai cuvine in jungla de beton, am vazut cum dintr-o miscare repetatata  de picior creste din lut un ulcior, intre maini, si cum devine curcubeu din acril.

i-am ascultat pe einuiea plus o vioara si un violoncel (Alexandru Tomescu si Razvan Suma/ romanian piano trio) pe fundal de graffitti si la un ceai cald si am schimbat o bila de ping-pong cu ciubi, privind la benzi desenate si velociclete, ca sa zic apoi “piua” la un sotron in carturesti, unde s-a lansat un caiet despre jocurile copilariei bazgalite de inepuizabila energie a prietenilor de la MTR (aka cosmin, lila, kranke si turliu).

bravo & multumim carturesti, oricum si arhitecti!

[update]: mult mai multe (inclusiv movies&photos) la gramo

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

