[media_details]

May 29, 2007

radio 2006: 25 de milioane de euro

Filed under: advertising,radio,romania — iann @ 2:40 pm

Europa FM & Radio 21 = 11 milioane de euro volum net de publicitate/plus 3 milioane euro fata de 2005: Claudiu Dumitrescu, director vanzari Regie Radio Music (RRM)
Piata de publicitate radio: 25 de milioane de euro (estimare acelasi Claudiu Dumitrescu/RRM)

La brute, conform AlfaCont Mediatrack: 81 de milioane de euro (barterele media şi discounturile nu au fost luate în calcul) si ar veni cam 2,2% din volumul total al pietei de publicitate din Romania (“radioul a înregistrat în 2006 cea mai mare creştere, cu 48% mai mult decat în anul precedent” ???) pentru Europa FM, Radio 21, Kiss FM, Magic FM, Radio Guerrilla, Pro FM, Info Pro, Radio Romantic, Radio Total şi Romania Actualitati.

Kiss FM – 24 de milioane de euro
Europa FM – 18 milioane de euro
Radio 21 – 15,8 milioane de euro.

La extrema inferioara a topului se gasesc Radio Total, Romantic FM şi Romania Actualitati.

nu vroiam sa uit de asta, ca am citit in saptamanalul Capital, nr. 21/ 24 mai 2007

Advertisements

1 Comment »

  1. […] > pe acelasi subiect puteti citi si: – Cine a castigat si cine a pierdut pe piata radio-TV din Romania in 2007 [Mediafax] – romanian TV business [2] – ce mi-e cme, ce mi-e info pro fm – radio 2006: 25 de milioane de euro […]

    Pingback by romanian radio business 2007 « [media_details] — August 29, 2008 @ 3:41 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: